My complaint:
ik heb 2 verlof dagen moeten nemen voor een instalatie van canal digitaal tot 2 keer toe zijn ze niet op komen dagen.
ik heb contact gehad bij de 2de installatatie om 10:30 om te vragen of de afspraak nog door ging en er werdt me verteld dat voor 1 uur de monteur zou komen om half 3 heb ik nogmaals gebeld en er werdt me de verbinding verbroken meteen terug gebeld en ik kreeg te horen dat er waarschijnlijk een technische storing was opgetreden ik geloof hier dus helemaal niks meer van ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken betreft de service van canal digitaal.
Gewenste oplossing
oplossing is dat een monteur op een bepaald tijd stip wel komt opdagen en alles in orde maakt en niet tussen 9 en 1 maar b.v. rond 9 uur of rond 1 uur zodat ik niet voor de derde maal een hele verlofdag moet nemen.

