My complaint:
Ook ik ben al een aantal jaren trouwe klant bij canal Digitaal. het antwoord van canalDigitaal alhier is zeer teleurstellend en klantonvriendelijk. deze satelliet provider komt zijn afspraken niet na,kijk maar eens op deze link http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/familie-pakket.aspx (zal overigens wel snel verwijderd worden).Ik vind een financiële compensatie op zijn plaats omdat de klanten met een SD ontvanger niet krijgen waar zij al langere tijd wel voor betalen. Bovendien zijn zij niet goed geïnformeerd door de provider. Bellen naar de helpdesk van canalDigitaal is zeer frustrerend en zeker niet aan te raden.
Desired solution:
Compensatie €€ (de vaste klantenkorting op een HD-ontvanger is een lachertje)veel klantenten betalen al langere tijd voor "black-screens"

