My complaint:
Diefstal 29-11-2010 € 19,90 en 27-12-2010 € 9,95 van mijn giro heeft afgehaald. 7-01-2011 per telefoon excuses aangeboden maar wij kunnen het niet terug storten, wordt in juni 2011 met de volgende betaling verrekend. € 4,22 telefoon kosten voor mij 3-2-2011 mail van canaldigital:Uit onze administratie is gebleken dat u een betalingsachterstand heeft van € . zonder bedrag. Weer aan de telefoon kosten € 4,78 3-2-2011 weer een mail:Per abuis heeft u zojuist een email ontvangen betreffende een betalingsachterstand. Deze email is niet voor u van toepassing en kunt u deze daarom als niet-verzonden beschouwen. 1-3-2011 hier gaan we weer € 40.81 afgeschreven Weer aan de telefoon kosten € 4,17 En natuurlijk een mail geschreven, bevestiging van de mail: wij nemen zo snel mogelijk kontakt met u op. En nu hoor ik al 7 dagen niets meer van canaldigital
Gewenste oplossing
Geld terug op mijn bank

