My complaint:
Inhouding 69,96 voor settopbox eind januari. Voorgaande jaren ook geprotesteerd.Nooit antwoord. Settopbox nooit ontvangen, wel is bijna 50 euro afgeschreven in 2008 en de daarop volgende jaren iedere keer abonnementsgeld.
Verder is het zo,dat ik vroeger zenders als eurosport,discovery channel enz. kon ontvangen maar al een heel lange tijd ook niet meer.
Gewenste oplossing
Teruggave van alle tenonrechte ingehouden bedragen.
Een snel antwoord en afhandelingk

