Complaint: Geachte heer/mevrouw,

user-55607 on 16 July 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het gaat om het volgende we hadden een oude decoder deze was verouderd volgens jullie. Vervolgens hebben een nieuwe decoder besteld van 170 euro. In de hoop dat we dan tv zouden hebben. Toen deed de oude smartcard het volgens jullie niet meer, daarom hebben we weer een nieuwe besteld. Die na lange tijd aankwam. Toen deze aankwam bleek dat hij het ook niet deed. We hebben weer gebeld en diegene die we aan de lijn kregen zei dat het weer aan de smartcard lag. Hierop zou hij weer een nieuwe sturen. Deze is op de dag van vandaag nooit aangekomen en het is 4 weken geleden we hebben 4 keer gebeld over die zelfde smartcard. De eerste meneer zei dat hij onderweg was, de tweede mevrouw ging lachen( heel ombeschofd) en zei dat hij onderweg was. De derde zei dat het ook aan de kaart lag en heeft het heel goed uitgezocht. Het systeem had het volgens hem eruitgegooid, omdat het al de tweede nieuwe kaart was. Hij zou hem met spoed opsturen. Nu hebben we weer gebeld kregen we een meneer aan de telefoon die zei dat het klopt dat hij er weer uit is het systeem is gegooid. Hierop de vraag waarom weten wij hier niks van?? Wij hebben een niet werkende dycoder en jullie communicatie is slecht! Vertel het de volgende keer, bel of stuur een brief. En ik hoop van harte nu het schijnt dat de dycoder kapot is dat het heel snel op te lossen valt. We zitten er al aan te denken om naar een andere provider te gaan, het enige wat ons tegenhoud is de duitse zenders die we bij jullie kunnen ontvangen. Ik hoop van harte dat jullie hier snel en goed wat mee doen!

Desired solution:

We hebben diverse kosten voor het bellen en voor het opsturen van de dycoder. We hebben minstens al 5 keer gebeld en die gesprekken duurde zeker een minuut of 15 soms zelfs langer!5x15x0,35=26,50. De dycoder hebben we aangetekend opgestuurd de kosten daarvan zijn 8.05+pin kosten 0,10= 8.15. Plus minstens 2 maanden geen tv kunnen kijken, maar wel betalen. 2x9=18 Dus het zou schappelijk zijn als jullie die kosten zouden vergoeden. Het minste wat jullie zouden kunnen vergoeden is dan bij elkaar opgeteld 52,65 euro.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

14 years ago - Het is vervelend te vernemen dat u dit is overkomen. Wij gaan het e.e.a. voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Uw melding is reeds opgelost. Daarnaast is er een coulance doorgevoerd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of