My complaint:
Ik heb sinds vandaag op mijn atsat ontvanger geen beeld meer. Dat dit zomaar mogelijk is?
Zal wel aan de nieuwe codering liggen. Er is mij in december een HDontvanger voor eur 25 aangeboden. heb van de aanbieding gebruik gemaakt. Echter nooit ontvangen. Gesprek zelfs opgenomen door CD. In april maar eens gebelt, eerst wist iemand te vertellen dat het toch verzonden was. Bij een volgend gesprek stond er opeens niets meer in hun computer. Raar toch. Zij kunnen zich opeens niets herinneren. Gesprek terugluisteren ging niet. En maar eur 0,15 p/m betalen. Zij blijven maar wijzigen en ons het geld uit de jaszak kloppen.
Desired solution:
ik wil gewoon beeld, daar betaal ik toch maandelijks voor.

