My complaint:
Al eerder klacht geplaatst ergens in april omdat ik sinds 10 april geen hd-kanalen kan ontvangen. Reactie ontvangen van Canaldigitaal dat klacht in behandeling is genomen….en dan met vage beloften of mededelingen. Tot op heden nog niets gebeurd. Hoe is het mogelijk dat in Nederland een leverancier van een apparaat binnen de reguliere garantietijd van een jaar zijn klanten in de kou laat staan. Klantenservice medewerkers zijn niet capabel om klachten te verhelpen (protocollen). Het is toch ongelooflijk dat Canaldigitaal zo met klanten kan omgaan. Wat doen de toezichthouders? Klaarblijkelijk is Canaldigitaal niet bij de Geschillencommissie aangesloten.
Gewenste oplossing
heb vandaag maar een nieuwe ontvanger gekocht ontvangst kwaliteit is goed maar kan toch niet alle hd zenders ontvangen.
Oplossing van het bedrijf
Desired solution:
ik betaal voor hd zenders en dan wil ik deze ook ontvangen.

