My complaint:
Omdat ik erg geinteresseerd was in het onlangs gelanceerde “Alles in 1 pakket” heb ik meerdere malen mijn gegevens en telefoonnummer achtergelaten op de site van Canal Digitaal.
Na ruim een maand is er nog steeds niet gereageerd. Ik besloot om maar eens zelf te bellen naar de klantenservice, dus ik belde; 0900-9327. Al snel kreeg ik iemand aan de lijn. Dat viel dan gelukkig nog mee. Omdat ik voor het “Alles in 1 pakket” belde werd ik doorverbonden. Toen begon het wachten, het wachten, het wachten en nog eens wachten. Na 20 minuten gewacht te hebben werd de verbinding ineens verbroken. Hier was ik niet echt blij mee. Uiteindelijk een paar dagen later heb ik het nog maar eens geprobeerd. Weer kreeg ik iemand al snel aan de lijn en weer werd ik doorverbonden. Na deze keer nog eens 40 minuten gewacht te hebben heb ik de verbinding zelf verbroken. Kwaad heb ik weer teruggebeld en gezegd dat ik niet meer doorverbonden wil worden. Toen werd er een notitie gemaakt en werd er belooft dat ik binnen 10 minuten terug gebeld zou worden. Dat telefoontje moet nu nog komen. Ik vraag me nu af of zij bij Canal Digitaal nog wel klanten willen werven. Als dit al zo slecht is, kan de klantenservice voor bestaande klanten alleen maar erger zijn.
Gewenste oplossing
Hoewel ik mijn geloof in Canal Digitaal een heel eind weg is, hoop ik toch nog steeds op een reactie van ze.

