My complaint:
Wij zijn zeer ontevreden over de gang van zaken bij canaal digitaal.
Wij hebben al een aantal jaren een abonnement bij cd. lopen maar eigenlijk niet met 100% tevredenheid.
We hebben vaak dat we een aantal zenders niet kunnen kijken maar waar we wel voor moeten betalen. Iedere keer vallen we onze dealer hier mee lastig en hij helpt ons iedere keer weer om de problemen, die eigenlijk door cd. veroorzaakt worden, weer op te lossen.
Helaas is onze dealer zelfs gestopt met zijn bedrijf omdat het door cd. erg moeilijk wordt gemaakt om zijn bedrijf nog een bestaansrecht te geven. Hij mag wel alle problemen van cd. oplossen maar een decoder verkopen wordt hem erg moeilijk gemaakt omdat cd. een of andere aanbieding doen bij de klant waar hij nooit tegen op kan.
Dit is toch eigenlijk belachelijk.
Als wij te horen te krijgen dat onze decoder dan wel niet goed zal zijn dan zakt bijna mijn broek af.
Onze decoder heeft nog nooit problemen gehad. De problemen die we hebben is iedere keer weer als canaal digitaal weer eens een code gaan veranderen en ook nog eens besluiten om de klant daar niet van op de hoogte te stellen.
Reclame wordt wel aan de klant gestuurd maar de klant inlichten over veranderingen die cd. weer in petto heeft dat is te veel gevraagd?
Op dit moment is onze kaartmodule niet goed en moeten we er nieuwe software op laten zetten. En wat kost dat weer?
We betalen € 30.00 per maand maar de helft van het pakket kunnen we niet kijken. En dat al geruime tijd.
We betalen voor HD zenders maar waarom weet ik niet. We hebben er niks aan. We kregen dat gratis maar als we het niet wilden moesten we dat doorgeven. We hebben dat gedaan maar we blijven er wel voor betalen.
De laatste tijd kunnen we zelfs ook al niet meer naar alle RTL zenders kijken. De radio zenders kunnen we ook niet meer luisteren maar WEL € 30.00 per maand blijven betalen omdat we (helaas) automatisch betalen.
Ik vind dit echt absurd!
Gaan jullie betalen voor iets wat jullie niet krijgen?
Ik denk het niet.
We bellen de helpdesk, wat we overigens 4 dagen geprobeerd hebben, voor we eindelijk iemand aan de telefoon kregen.
Als we zeggen dat we ons abonnement willen opzeggen dan worden we snel doorgeschakeld en doen ze een aanbieding. ( Dus mensen die zich laten overrompelen hebben pech en doen braaf wat canaal digitaal vraagt en verdienen er weer geld mee) Dat is niet echt netjes naar de klant toe. Als de klant achteraf zoiets hoort dan voelt hij zich toch wel bedrogen.
We kregen een aanbieding: Een Philips decoder voor € 25.00 maar wel 2 jaar abonnement erbij pakken. Ook werd ons nog een decoder van € 100.00 aangeboden omdat wij nu een decoder met harde schijf hebben. Ik dacht het dus niet. Ten eerste willen we ons niet vast laten leggen voor iets waar we niet 100% tevreden over zijn.
We hebben eens informatie opgevraagd over de decoder maar er stond niet veel goeds over geschreven.
Zelfs in de winkel raden ze ons deze decoder af. Zij verkochten hem niet meer en als we wat aan de decoder kregen dan konden we hem niet bij hun laten repareren. Zoveel klachten kwamen er van deze decoders.
Graag had ik een reactie terug op deze brief en een antwoord hoe we dit gaan oplossen.
Aan de hand daarvan besluiten we wat we gaan doen. Als dit na ieders tevredenheid wordt opgelost dan willen we canaal digitaal nog een kans geven maar anders zijn we genoodzaakt het abbonement op te zeggen.
Met vriendelijke groet,
Fam. Hermans
Desired solution:
Een nieuwe kaart modulen, zodat we weer alle zenders kunnen kijken waarvoor we betalen!
En een kompensatie voor de gemiste zenders .

