Complaint: Geen zender ontvangst astra 3

user-39518 on 07 February 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte mijnheer/mevrouw,

van jullie heb ik een aantal maanden geleden een philips dsr7141 ontvangen om hd te kunnen kijken.
Dit hield in dat ik mijn abonnement moest omzetten naar een entertainment pakket.
Na dit gedaan te hebben, heb ik letterlijk twee dagen goed ontvangst gehad en daarna kon ik geen zenders meer ontvangen van de astra 3 (23,5. Ik weet niet of het alle zenders zijn maar oa de regionale, history, syfy enz zijn niet te bekijken. Dit speelt zich af op mijn tweede smartcard. Onlangs heb ik voor mijn eerste smartcard een nieuwe tuner gekocht en alles opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik en had ik al goed beeld op de eerste tuner, maar op de philips nog steeds helemaal niets.

Gewenste oplossing

Dat ik op een normale manier de zenders kan kijken, welke stap hier ook voor nodig is. Moet mij alleen geen geld gaan kosten. Zij beloven wat, wat ze niet kunnen waarmaken en verwacht iets goedwerkends

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Uit onze gegevens blijkt dat uw klacht nog niet bij ons bekend is. Het is vervelend dat u geen beeld heeft. Wellicht is dit te wijten aan installatie van uw ontvanger. Dit kunt u controleren door de ontvanger aan te sluiten op de plek van de werkende ontvanger en deze met een enkele kabel aan te sluiten op de LNB. Tevens dient uw smartcard met de datum twee maanden vooruit te staan, dit betekent dat u dan alle activatiesignalen vanuit CanalDigitaal heeft ontvangen en daarmee beeld dient te hebben. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - De klacht is niet bekend, omdta ik geen contact kan krijgen met jullie, maar nu gelukkig wel. Mijn kaart staat to november 2011 dus de activati klopt. Ook heb ik desbetreffende handeling uitgevoerd, maar zonder resultaat. Dit naar advies van de dealer om de hoek bij ons. Hoop op een andere oplossing. Groeten, Lars Tuijl

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Wanner denkt CD weer eens contact op te nemen. Klacht is inmiddels twee weken oud en krijg totaal geen feedback. Storing was opgeschaald, maar daarna niks meer. Ik betaal om te mogen kijken, maar kan niks zien. Waar betaal ik dan voor>

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of