My complaint:
Ik ben ruim 2 weken geleden telefonisch benaderd door canal digital die eerst vragen stelden over het wel of niet goed ontvangen van nederland 1, 2 en 3 en daarna kreeg ik ineens 3 maanden gratis entertainment pakket aangeboden ,ik moest dat alleen even zelf telefonisch opzeggen als ik het na 3 maanden niet meer zou willen.Ik heb gevraagd om een schriftelijke bevestiging die ik nooit heb gehad evanals het zenderpakket wat ik ook nooit heb kunnen ontvangen.
Als je een email wil sturen is dat onmogelijk,via alle menu’s kom je terecht op veelgestelde vragen en en daarna houd het op.Dus dan maar bellen,personeel weet van niets en als je wil opzeggen dan moet je weer een ander nummer bellen waar je ook flink voor mag betalen.
Ik vindt deze gang van zaken echt belachelijk en heb dat ook gezegd en ook heb ik ze meteen gewaarschuwd niets meer dan mijn abbonnementsgeld af te schrijven want dan betaal ik niets meer ,een stel oplichters zijn het !!!1
Desired solution:
Afspraken nakomen en zorgen dat ze goed bereikbaar zijn

