My complaint:
Ben in december 2010 veranderd van familiepakket naar basis+filmnet. Per saldo bleef alles hetzelfde. € 24,95 per maand. Ik kreeg een gratis HD kop met installatie op 19 januari. Op 19 januari kwam een koerier die de kop afleverde en me zei dat hij geen kop kwam installeren, en dat Canal digitaal dit mensen altijd beloofd, en als ik voor het pakketje tekende dat mijn familiepakket ook weer werd verlengd, dus heb het pakket niet aangenomen. Wat volgde zijn vele belsessies zonder resultaat. Dan online aangeven dat je terug gebeld wilt worden. Dan word je gebeld en leg je het probleem uit, en zeggen ze dat je daarvoor naar een ander nummer met ander keuze menu moet bellen, en diegene die dan opneemt, die moet het uitzoeken, en we zijn nu 4 maart en nog geen filmnet gezien! Maar wel betaald. Oplichters zijn het.
Gewenste oplossing
Dat ze net als elk ander normaal comercieel bedrijf mensen helpen, en niet doorverwijzen in die keuzemenu’s waardoor je noodgedwongen uren aan de telefoon blijft hangen en je scheel betaald. En nog niet bent geholpen.
Mijn vraag is simpel: Breng en monteer mijn gratis HD kop, zodat ik van mijn abonement kan genieten.

