My complaint:
Ben begin januari gebeld door CanalDigitaal met het verzoek of ik intresse had voor een HD-ontvanger.
Die kon ik krijgen voor € 25,00 met een half jaar gratis kijken op HD kwaliteit. Als ik mijn contract met 2 jaar zou verlengen. Men stelde na dat ik accoord ging, dit gesprek op te nemen en mij enkle vragen te stellen en dat dat dan tevens een bevestiging was.
Binnen 14 dagen zou het een en ander per post geleverd worden. Bel zelf na 3 weken op waar de HD-ontvanger blijft en krijg tot mijn verbazing te horen dat die aanbieding niet meer geldig is en dat er nu maar 3 maanden gratis gekeken kan. Onbegrijpelijk dat dat zo maar kan mede doordat canaldigitaal zelf koos om het gesprek op te nemen.
Gewenste oplossing
De oplossing zou moeten zijn half jaar gratis zoals afgesproken.

