My complaint:
Vandaag 23 juli heb ik geprobeerd om de helpdesk te bereiken. Bij de 1e poging heb ik het na 47 minuten opgegeven. Later bij een een 2e poging ben ik er maar na 30 minuten mee opgehouden. Alles a 0,15 ct per minuut. Ik vind het een schande dat men zo slecht bereikbaar is. behalve als je abonnee wilt worden……, dan is er binnen 1 minuut contact. Bah !!!!!
Desired solution:
IK wil dat de klacht waarover ik bel zo snel mogelijk wordt opgelost, ik heb geen beeld meer, en ik ik wil ook een tegemoetkoming voor de niet-beantwoorde telefoontjes.

