My complaint:
In 2006 compleet pakket aanbieding van canaldigitaal gekocht, d.w.z. schotel,decoder, kaart,enz.
Steeds om de twee maanden signaal weg van ned 1 t/m com.zenders.
Klagen en vragen bij Canaldigitaal lost niets op.
Zij zeggen dat ik een niet gecertificeerde decoder heb gekocht. Dat is wel heel vreemd om dit te stellen als ik deze bij hen gekocht heb.
De decoder (een Focus) was bij de aankoop wel gecertificeerd maar wegens signaal veranderingen heeft Canaldigitaal deze certificering in getrokken.
En de klant met het probleem laten zitten.
Om van alle ellende af te zijn heb ik in januari 2010 abonnement opgezegd.
Canaldigitaal is wettelijk verplicht de vrije zenders door te sturen, hieronder vallen ned.1,2 en 3.
Echter nog steeds ben ik elke tweede maand deze zenders kwijt en moet ik de kaart opnieuw activeren.
Dit heractiveren kan nu sindsdien ook niet meer via internet en is alleen mogelijk via een telefonische melding, wat weer extra geld kost.
Canaldigitaal is niet alleen onwillig maar ook onbereikbaar.
Hoe kan ik zonder problemen naar de vrije zenders blijven kijken waar ik toch recht op heb.
Heeft canaldigitaal dan zoveel macht om klanten die uit pure onvrede bij hen zijn weg gegaan te blijven dwarsbomen?
Graag uw reactie wat te doen, u bent mijn laatste strohalm.
Gewenste oplossing
Voor onbepaalde tijd, dus zonder dat ik elke tweede maand het signaal van ned 1,2 en 3 kwijt ben, televisie kunnen kijken.
En dat de blokkering van het heractiveren via internet wordt opgeheven.

