My complaint:
Medio oktober 2008 heb ik mijn abonnement op canaldigitaal opgezegd. Ik lag in scheiding, zou gaan verhuizen en wilde niet langer gebruik maken van de diensten van CD. In dezelfde tijd heb ik een abonnement genomen op digitenne. Ik ben in januari 2009 daadwerkelijk verhuisd en heb na de afmelding ook nooit meer gebruik gemaakt van CD. Aangezien mijn abonnementsgeld automatisch van mijn rekening wordt afgeschreven heb ik dit in 2009 waarschijnlijk niet opgemerkt, echter in 2010 wel, tot 2 maal toe. Ik heb het bedrag gestorneerd en per email bij CD aangegeven dat zij waarschijnlijk abuis zijn geweest. Hierop heb ik nooit meer iets vernomen totdat een week geleden een brief van een incassobureau op de deurmat lag. Ik heb uiterst verbaasd telefonisch contact opgenomen met het incassobureau waar mij werd medegedeeld dat zij, indien ik geen bewijs van opzegging had, het bedrag gewoon zouden blijven innen. Ik heb medegedeeld dat mijn opzegging ruim 2,5 jaar geleden heeft plaatsgevonden en dat een eventueel schrijven niet meer in mijn bezit was. Dat was dan jammer voor mij en ik zou moeten betalen. Hierop heb ik contact opgenomen met CD en de medewerker die ik aan de lijn kreeg ging een en ander uitzoeken en deelde mij mede dat er inderdaad iets niet goed was gegaan en dat hij dit zou gaan regelen met het incassobureau. Er zou ergens een kruisje verkeerd zijn geplaatst. Ik zou hem een week later hierover terugbellen (vandaag). De medewerker die ik vandaag aan de lijn kreeg wilde mij echter op geen enkele wijze helpen en verwees mij naar het incassobureau. Ondanks mijn uitleg over de gang van zaken tot nu toe en dat men bij het incassobureau vasthield hield aan geen bewijs is betalen wenste hij mij niet verder te helpen. Op mijn vraag mij door te verbinden met zijn baas gaf hij aan dat deze mij ook niet te woord wilde staan en verwees wederom naar het incassobureau. Ik vroeg naar de baas van zijn baas, in ieder geval iemand die wel beslissingen mocht nemen en hij gaf mij een telefoonnummer. Later bleek dit het nummer te zijn van het incassobureau. Al met al een ongelofelijke slechte behandeling van (voormalige) klanten. Bij CD wil men (muv de eerste medewerker) totaal geen medewerking verlenen aan een door henzelf gecreëerd probleem en bij het incassobureau luistert men niet naar het verhaal en houdt vast aan betalingen. Ik voel mij onterecht behandeld en opgezadeld met kosten die buiten mijn invloed liggen. Na een zoektocht op internet blijkt dat ik absoluut niet de enige ben die op deze manier behandeld wordt en is het meer regel dan uitzondering geworden bij CD.
Desired solution:
Ik wil dat CD exact uitzoekt wat er is misgegaan,dit rechtzet bij het incassobureau en mij voor eens en altijd uit het klantenbestand haalt. Daarnaast wil ik dat CD stopt met de praktijken die zij toepassen ten aanzien van nieuwe, bestaande en oude klanten. Daarna wil ik niets meer met CD te maken hebben

