My complaint:
Bijna 1,5 jaar geleden een opzegging verstuurd van mijn abonnement. Daarop direct volgend een bevestiging ontvangen dat de opzegging is ontvangen en is verwerkt. Echter na enkele weken ontving ik een brief dat we het abonnement hadden verlengd. Hierop volgend direct gebeld en werd me medegedeeld dat ik dit telefonisch had doorgegeven. Ik deelde de mevrouw mede dat dit niet juist was. Zij zou me terug bellen, aangezien ze deze gesprekken hadden opgenomen op band. Na enkele weken gewacht te hebben wederom gebeld. Nog steeds geen reactie ontvangen. Opnieuw deelden ze me mede dat ze hier mee bezig waren en dat we terug gebeld zouden worden. Tot op de dag van vandaag geen enkel bericht ontvangen. Hierop heb ik zelf een aangetekende brief gestuurd. Geen enkele reactie. Daarop volgend een advocaat in de hand genomen. U raadt het al: geen enkele reactie. Hoe nu verder?
Gewenste oplossing
Restitutie van alle incassogelden inclusief gemaakte kosten van advocaat alsmede rentegelden

