My complaint:
September afgelopen jaar heb ik een jaarcontract afgesloten bij Canal Digitaal voor zowel het familiepakket als eredivisie live.
Een jaarcontract sluit je af om vaste kosten te houden.
Canal Digitaal heeft nu ineens tussentijds het contract eenzijdig opengebroken en Eredivisie Live met 3 euro verhoogd.
Dit is natuurlijk belachelijk, want waarvoor heb je dan een jaarcontract met een vast afgesproken bedrag?
Gewenste oplossing
Canal Digitaal dient zich aan het afgesloten contract te houden

