Complaint: Kracht doorgeven onmogelijk

user-55809 on 19 July 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds juni 2011 heb ik plotseling geen signaal meer. Nu gebruik ik CanalDigitaal voornamelijk op vakantie op campings. Desondanks heb ik thuis ook een schotel gemonteerd. Volgens richtlijk zorg iok er altijd voor dat in binnen 4 weken altijd een aantal uren kijk om signaal te houden. Nu gaat dat niet meer.BVN doet het wel. Via e-mail is het zo ingewikkelt om een klacht in te dienen. Dat lukt gewoon niet. Wil je iets betalen op kopen dan uiteraard wel. Schandalig. Schriftelijk via PB 444 Hilversum krijg je geen reactie.

Desired solution:

weer signaal ontvangen en niet met de smoes komen dat ontvanger ineens niet meer goed is.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

14 years ago - Het is vervelend te vernemen dat u dit is overkomen. Uit onze gegevens blijkt dat u eind juni contact heeft gehad met de klantenservice van CanalDigitaal, wij begrijpen hieruit dat uw vraag na dit contact beantwoord zou zijn. Abonnees die op het vakantieadres de ontvanger na lange tijd weer gaan gebruiken, doen er goed aan eerst een nieuwe zenderlijst in te laden. In het voorjaar zijn van o.a. SBS6, NET5, Veronica, BVN de frequenties verandert. Dit kan ook een reden voor geen beeld zijn. Het klopt dat u niet meer via "Mijn Canaldigitaal" een email kunt verzenden met uw vraag. Via de link "meest gestelde vragen", kunt u in veel gevallen antwoord krijgen op uw vragen. Indien dit niet het geval is, bestaat er de mogelijkheid om via een contactformulier (die via email verstuurd wordt) uw vraag te stellen. Op het gegeven antwoord kunt u dan per email vanuit uw e-mailprogramma eventueel reageren. Het gegeven antwoord wordt weer gebruikt om de meest gestelde vragen bij te werken. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Tot 4 juni was er niets aan de hand en werkte alles. Box is 14 dagen mee geweest op vakantie en bij thuiskomst geen signaal meer. Apropos BVN werkt wel, dus met de box/cq schotel is niets mis. Wel weer door jullie via automatische incasso abonnement geincasseerd maar geen signaal meer. Vindt u dat netjes. Ik verzoek U er voor te zorgen dat signaal weer doorgegeven wordt. Ik heb een Topfield en als jullie iets in het programma veranderen waardoor een topfield het niet meer kan ontvangen, maken jullie die verandering maar weer ongedaan. Nu neem ik aan dat zonder bericht van U plotseling geen ontvangst meer mogelijk is. Maar wel incasseren. En mogelijkheid klacht zo moeilijk maken dat er bij jullie geen doorkomen aan is. Nogmaals verwacht binnen 24 uur weer signaal.

Message from Canaldigitaal

14 years ago - U schrijft dat u geen signaal ontvangt, deze wordt continue doorgegeven. Wij vermoeden dat u gebruik maakt van een niet gecertificeerde CI-module. Indien dit een Matrix CI-Module betreft, is het goed mogelijk dat u met regelmaat hinder ondervindt van wegvallende zenders etc. Graag verwijzen wij u naar onze site www.canaldigitaal.nl, onder de rubriek meldingen kunt u de informatie en benodigheden terugvinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Aan dit soort reacties heb ik niets. Heb al ruim 3 jaar een abonnement en tot juni altijd gewoon signaal ontvangen dus lulkoek dat niet gecertificeerde CI-module. Wel hebben jullie op 30 mei weer 69,96 afgeschreven - nr 822367241 Settopbox. Wel afschrijven maar geen product leveren. Wil ik die automiatische afschrijving laten vervallen blijkt dat niet te kunnen. Wart z\ijn jullie voor bedrijf, geen klachten via e-mail kunnen inleveren, geen reactie of schriftelijke klacht. Als U geen product meer kunt leveren omdat er iets veranderd is in het doorgeven van het signaal moet U ookl stoppen met geld te incasseren. Wilt U dat onmiddelijk terug betalen. Dit valt onder oplichting. Of U zorgt dat er weer signaal komt of U betaald bedrag terug. Wordt steeds bozer door uw niet op.lossende reacties. Ik krijg steeds meer het idee dat het niet meer kunnen klagen per e-mail en dus nu ook niet meer kunnen storneren betaling een voorbewuste maatregel is. Neem aan dat er veel meer klanten ziojn die geen signaal meer ontvangen. Waarom neemt U niet rechtstreeks contact met mij op.Het gaat om activeringsnummer 10016853153040. Moet toch niet zo moeilijk zijn om na te kijken wie ik ben. Jullie weten ook van wie men geld automatisch incasseert.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of