My complaint:
Men deed mij via de telefoon een aanbieding voor een halfjaar gratis het HD-Pakket. Er werd een bandopname gemaakt. Ik zou een bevestiging krijgen echter deze kwam maar niet. Heb via mijn canaal digitaal mij beklag gedaan. Iemand beld vandaag. Er bleek iets fout gegaan zijn. En ik moest dan zelf maar de klantenservice bellen om het door hun beloofde pakket aan te vragen. Het is te zot voor woorden dat ik voor een duur tarief achter het beloofde pakket aan moet
Gewenste oplossing
Het zelfde pakket wat mij in januari is aangeboden: Een halfjaar gratis het hd-pakket. Tot de 4e maand kan het pakket zonder verdere verplichtingen ongedaan gemaakt worden.

