My complaint:
op woensdag 20 juli zou de monteur tussen 8 en 13 uur komen om de schotel te plaatsen: niemand gehoord of gezien.
toen ik belde naar de klantendienst antwoordde men mij dat ik niemand moest verwachten omdat ik in Zeeland woon en daar komt men enkel de dinsdag en de vrijdag en of het paste dat men op vrijdag 22 juli kwam. Opnieuw niemand gezien, 3 x gebeld, de monteur zou mij terugbellen, opnieuw niets gehoord.
Desired solution:
Dat ze de afspraak nakomen en de schotel komen plaatsen zo vlug mogelijk. Moet daar telkens verlof voor vragen en op mijn werk vinden ze dat ook niet prettig.
Het heeft trouwens ook 2 maanden geduurd om de installatieafspraak te kunnen maken.

