Complaint: nooit geen signaal gehad

user-145762 on 30 November 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij aanschaf van een schotel paar jaar geleden(mediamarkt)werd mij een abonnement van Canaldigitaal aangesmeerd na deskundig installeren bleek dat ik geen signaal had ,ik gebeld daar bij hun bleek alles in orde te zijn,ik weer van alles geprobeerd niks,ik weer gebeld gevraagd naar monteur nooit geen monteur gezien toen heb ik opgezegd(abonnement)voor de derde keer wat blijkt dat canal na al de jaren nog jaarlijks via automatische incasso nog steeds geld van mijn rekening sluist.laatste bedrag was sepember heb ik laten terug boekken (blokkeren)

Desired solution:

dat Canaldigitaal mijn geld terug stort die zij al de jaren ondanks opzegging hebben geint zonder een signaal te leveren. mijn rekening nummer is hun bekend ING(8130127)dank u

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

U geeft aan vanaf start van het abonnement geen beeld te hebben gehad en dat u toen ook geen abonnement meer heeft willen hebben. Verder geeft u aan dat u dit meerdere malen heeft doorgegeven.
Wij hebben niets geregistreerd staat op uw abonneenummer wat u hierboven heeft aangegeven.
Ook hebben wij nog nergens geregistreerd staan dat u eerder contact heeft opgenomen met onze klantenservice.

Wij zullen u per post een brief doen toekomen en als u naar aanleiding van deze nog vragen heeft dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of