My complaint:
Canal Digitaal is één van die bedrijven die niet meer fatsoenlijk bereikbaar zijn om geconfronteerd te worden met hun fouten. Heb m’n abonnement opgezegd per post, maar men blijft incasseren. Per e-mail zijn ze niet bereikbaar. Per telefoon hang ik iedere keer minstens tien minuten aan de lijn zonder contact. Los van individuele fouten gaat hierachter een structurele minachting van de klant schuil, die dus ook permanente klachtenregens zal blijven veroorzaken.
Gewenste oplossing
Dit soort bedrijven MOET een super telefonische bereikbaarheid hebben om allerlei problemen snel op te kunnen lossen en zich niet langer verschuilen achter “lekker zelf regelen 24/7”, “op dit moment zijn al onze medewerkers” en eindeloze menu’s om in te tikken op de telefoon. Heel graag zou ik van QQLQ een systeem zien dat dit soort wangedrag, een basaal uitlachen van klanten, zodanig wordt gecommuniceerd dat bedrijven die wel fatsoen nog hebben, daar wel bij varen. Laten we met z’n allen overstappen op bedrijven die aantonen Klantgerichtheid nog te kennen.

