My complaint:
In december is gevraagd of ik (gratis) kennis wilde maken met het Entertainmentpakket. Deze actie zou automatisch worden beëindigd. Nu blijkt dat het in februari toch gewijzigd is en betalen we elke maand 10 Euro meer. De zenders zijn of niet te ontvangen of bieden voor ons geen meerwaarde. De klantenservice gebeld om deze ongevraagde wijziging ongedaan te laten maken, maar dat kon pas per februari 2012. Men wilde verder niets aan de door CD zelf gemaakte fout doen. Voor wijziging of opzegging moet ik schriftelijk reageren, dat gebeurt nu, maar ik begrijp dat daar meestal niet of slecht op wordt gereageerd.
Desired solution:
Per eerstvolgende maand Entertainmentpakket weer wijzigen naar Familypakket, verrekening van het in maart, april, mei, juni en juli teveel betaalde abbonementsgeld.

