My complaint:
Op 1 juni 2010 is van mijn rekening € 69,96 afgeschreven. Ik ben echter geen abonnee, kennelijk heeft een klant een verkeerd rek.nr. opgegeven.Ik constateerde dit pas in oktober, vanaf dat moment heb ik talloze (dure !) tel. gesprekken gevoerd en faxen verstuurd. Tot heden zonder resultaat. Het ergert mij ook dat C.D. alleen bereikbaar is via dure 0900 nummers.
Desired solution:
Dat dit onrechtmatig verkregen bedrag nu eindelijk wordt terug gestort. Ik zou het ook niet meer dan normaal vinden als een bedrag wordt vergoed voor de de door mij gemaakte telefoon-en faxkosten.

