My complaint:
Vanaf begin mei hebben wij niet meer alle zenders kunnen ontvangen van ons pakket. Daarover heb ik meerdere malen gebeld met Canal digitaal. Bij de 1e 2 telefoontjes beloofde men mij dat het opgelost zou worden. bij het 3e telefoontje gaf men aan dat het te maken had met onze oude ontvanger en in het speciaal de uci-module. deze zou niet meer geschikt zijn voor het ontvangen van alle zenders. O
Ook onze orginele Pioneer “canal digitaal”ontvager zou dat probleem hebben. Enige oplossing was een andere UCI module aanschaffen en/of een nieuwe ontvanger kopen. Ik heb daarbij aangegeven het er niet mee eens te zijn. Ook nog gevraagd naar een leidinggevende, maar die kon ik niet te spreken krijgen. Vervolgens een aangetekende brief gestuurd, maar daarop geen antwoord gehad.Overigens heb ik van Canal Digitaal nooit enig schrijven over deze verandering gehad. Men had notabene ons abonnementsgeld net afgeboekt.Ben ook al ruim 8 jaar abonnee, zelfs eerder met 2 abonnementen.
Desired solution:
ik wil via de normale weg een antwoord op mijn brief, met daarbij als oplossing, dat ik alsnog van Canal Digitaal een UC module vergoed krijg.wil men daar niet mee akkoord gaan, dan restitutie van mijn abonnementsgeld. dan zal ik daarna mijn abonnement stop zetten.

