My complaint:
16 december 2010 via brief abonoment opgezegd.
1 maand opzegtermijn inacht genomen en betaald.
krijg nu herrinering na herrinering voor het openstaand bedrag en ben afgesloten omdat ik niet betaal.
alle bedragen die na januari afgeschreven worden gestorneer.
na meerdere telefoontjes en toezeggingen dat het geregeld is is er tot op heden niet geregeld blijkt nu.
nu blijkt 9 -4 – 11 da ze nooit een brief hebben ontvangen.
voor mij is dit inmiddels de 3e keer na verhuizing dat dit probleem op de zelfde manier zich voordoet.
inmiddels na elke keer 10 tot 15 min.met een medewerker aan de lijn te hebben gehad a .15 € per min. is nu de maat vol.
ik hoop dat jullie dit kunnen regelen mij lukt het niet.
en het per 16 december 2010 kunnen stopzetten.
Desired solution:
stopzetten per 16 december en een eventuele vergoeding van de telefoongespreken.
heb opzegbrief ter beschikking indien nodig
met vriendelijke groet;
Tjibbe de Boer

