My complaint:
Sinds wij de melding kregen dat Film2 zou gaan verhuizen hebben we deze zender nog 2 weken kunnen kijken.
Op het moment dat deze verhuisde naar een ander kanaal was hij nergens meer te vinden. Op het beloofde kanaal komt te staan: geen rechten voor dit kanaal.
Film 1 word alleen uitgezonden met een hele grote vervelende balk bovenin dat deze ook gaat verhuizen.
Ik ben een week lang aan het bellen geweest met canaldigitaal (elke keer weer zoveel cent per minuut, ping ping)
Er is al een een nieuw signaal gestuurd en zelfs de technische dienst komt er niet uit.
Wij hebben 2 digitale ontvangers, een phillips dsr 8121 van 2 jaar oud en een homecast hs9000cicd van 3 maand uit.
Tot een kleine maand geleden werkte het ook allemaal prima en naar volle tevredenheid maar nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd (a zoveel cent per minuut) en zitten we zonder de filmnet zenders
Gewenste oplossing
Daar we al een bijna een maand zonder het 2e film kanaal zitten en de 1e met een vervelende balk in beeld vind ik dat er voor deze maand geen kosten kunnen worden gerekend voor deze kanalen.
Het allerliefste willen we dat het alsnog word opgelost en we alle kanalen weer naar tevredenheid kunnen kijken zodat we de opzegging dan ongedaan kunnen maken.

