My complaint:
Er is mij voor 4 jaar aan abbonomenten aangesmeerd zodat ik een receiver en schotel kon ontvangen voor een klein bedrag (was 2 jaar al lid moest dat er wel bij hebben) dus 2x verlengt met 1 jaar beloofd dat de schotel voor 19 euro extra geleverd kon worden mail ontvangen moest ik 32.50 overmaken. Gebelt (circa anderhalf uur) toegezegt dat ik de volgende dag geholpen zou worden niet gebeurt weer gebelt gast gaf aan dat zeker 4 weken ging duren (dus 4 weken geen schotel) enigtse optie was nog een jaar verlengen dan kon het direct ( zat er toen al 5 jaar aan vast terwijl ik nog maar voor 2 jaar had toegestemd) en het ergste is nog dat er opeens 40!! euro administratiekosten van mijn bankrekening is gehaalt zonder dat mij dat vermeld is of dat dat vermeld bij hun op de site is
Gewenste oplossing
vergoeding van alle gesprekken vergoeding administratiekosten abbonoment gewoon 3 jaar ipv 6!!!! jaar.

