Complaint: rekening

user-43208 on 09 March 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is mij voor 4 jaar aan abbonomenten aangesmeerd zodat ik een receiver en schotel kon ontvangen voor een klein bedrag (was 2 jaar al lid moest dat er wel bij hebben) dus 2x verlengt met 1 jaar beloofd dat de schotel voor 19 euro extra geleverd kon worden mail ontvangen moest ik 32.50 overmaken. Gebelt (circa anderhalf uur) toegezegt dat ik de volgende dag geholpen zou worden niet gebeurt weer gebelt gast gaf aan dat zeker 4 weken ging duren (dus 4 weken geen schotel) enigtse optie was nog een jaar verlengen dan kon het direct ( zat er toen al 5 jaar aan vast terwijl ik nog maar voor 2 jaar had toegestemd) en het ergste is nog dat er opeens 40!! euro administratiekosten van mijn bankrekening is gehaalt zonder dat mij dat vermeld is of dat dat vermeld bij hun op de site is

Gewenste oplossing

vergoeding van alle gesprekken vergoeding administratiekosten abbonoment gewoon 3 jaar ipv 6!!!! jaar.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U heeft vandaag contact gehad met onze klantenservice. Helaas was de verkeerde aanbieding doorgevoerd. Dit is direct gecorrigeerd en er is aangegeven dat u vandaag een nieuwe e-mail voor de aanbieding zult ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of