My complaint:
Voor 15 cent per minuut probeerde ik een medewerker aan de lijn te krijgen. Echter er kwam alleen muziek met een melding,dat zo spoedig mogelijk een medewerker aan de lijn zou kome.
Pure oplichting vind ik dit en ik heb geen beeld.
De verkoopafdeling kreeg ik wel snel,maar die kun niets voor mij betekenen. Ben echt aangeslagen.
Gewenste oplossing
Na 3 minuten de kosten van bellen niet meer voor de klant.
Of meer personeel aannemen.

