My complaint:
Volgens eeen brief van CanalDigitaal heb ik een betalingsachterstand voor mijn Set Top-Box pakket voor de periode 01/12/2010 t/m 30/11/2011 maar heb weldegelijk op 30/11/2010 het geld overgemaakt naar hun rekening.
Ik probeer sinds 3 Jan j.l. de service desk bereiken via nummer 0900-9323 en via email vanaf hun site. Er wordt gewoon niet gereageerd.
Ik zal wel weer 16 euro afsluitkosten moeten betalen voor een probleem wat niet bij mij ligt! Archhhh!
Gewenste oplossing
Zet wat meer mensen in op het servicenummer en wellicht een reorganisatie van de financiële administratie.
Een betere communicatie kan zowel Canaldigitaal als hun klanten een hoop geld, energie en ergenissen besparen.
Misschien heeft deze markt wat concurrentie nodig.

