15 years ago - Wij zijn op 23-09-2010 gebeld door Canal Digitaal met een aanbieding om 6 maanden op proef HD TV en het familiepakket te ontvangen. Dit gesprek is opgenomen en zou schriftelijk bevestigd worden.
De betreffende bevestigingsbrief hebben wij nooit ontvangen, maar ook het HD-signaal en het familiepakket ontvingen wij niet.
Op 21-10-2010 een mail naar Canal Digitaal gestuurd met de vraag wanneer wij het HD signaal, het familiepakket en de schriftelijke bevestiging zouden ontvangen.
Daarop niets vernomen, en toen hebben wij maar besloten om beide pakketten alvast op te zeggen, want wij gaan niet voor iets betalen wat wij niet geleverd krijgen.
Op 12-11-2010 een klachtenbrief gestuurd en weer in het geheel niets van Canal Digitaal vernomen!!
Toen op 24-11-2010 telefonisch kontakt gezocht met Canal Digitaal-Technische Afdeling, waarop zij alles hebben doorgelopen, waarop zij meedeelden dat het uitermate vreemd was dat wij inderdaad geen HD signaal ontvingen.
Zij zouden het uitzoeken en de volgende dag terugbellen. Helaas hebben ze tot op heden nog steeds niet teruggebeld.
Op 30-11-2010 nogmaals een rappel gestuurd dat wij teruggebeld zouden worden, helaas zonder resultaat.
Toen hebben wij eind december een klacht op de site qqlq.nl geplaatst en tot onze verbazing ontvingen wij binnen 1 week het HD signaal en de bevestigingsbrief d.d. 03-01-2011.
Dus de proefkijkperiode is pas 30-12-2010 ingegaan (en niet eind september), welke dus 6 maanden vanaf 30-12-2010 moet duren (zie bevestigingsbrief d.d. 03-01-2011). En aangezien wij vanaf 03-01-2011 niets hebben opgezegd, dient het HD-signaal door Canal Digitaal gewoon aan ons doorgegeven te worden.
Het enige wat wij tenslotte willen, is dat we gewoon HD TV kunnen kijken.