My complaint:
Philips DVR 8121 van Canal digitaal blijft maar problemen geven ,vastlopen,af en toe geen beeld,zomaar op teletekst gaan etc.etc….
ook na nieuwe software update
CD adviseert stuur hem maar op,dan heb je hem AL binnen 15 dagen terug,en waar kijken we dan naar……geen idee zal hun een zorg zijn,CD Klantanservice,zonder service,alleen lange wachttijden aan de telefoon,callcentre medewerkers die niets voor je kunnen doen,vraag je naar een leidinggevende die komt niet aan de telefoon en is ook niet bereid om terug te bellen,ze verschuilen zich alleen maar,monopolypositie dat is het gewoon,als er nog een andere aanbieder zou zijn ,zouden ze in NL weinig klanten overhouden en terecht bij zo’n arrogante houding
Gewenste oplossing
Opsturen door CD van een nieuwe ontvanger en daarna terugsturen van mijn ontvanger,en een coulanceregeling voor de genoten ellende en telefoonkosten

