My complaint:
Bijna maandelijks vallen de zenders weg, er moet dan telkens een heractivatieprocedure gedaan worden.
Dit betekend dat je enkele uren zonderbeeld zit.
Dit is sinds ruim een jaar nadat we een andere smartcard ontvangen hebben.
Op 2 mei 2011 vielen de zenders weer weg en lukt het niet te heractiveren, bellen met het bedrijf is ook haast niet mogelijk, telkens wordt vanwege drukte de verbinding verbroken, en als je er dan toch doorkomt en 30 minuten gewacht hebt a 0,10 per minuut dan verbreken ze alsnog de verbinding, mailen is ook geen optie ,want zo geeft canaldigitaal aan de responsetijd is 10 dagen, en daar ga je niet op zitten wachten als je geen tv beeld meer hebt.
Vandaar aangetekend opgezegd met onmiddelijke ingang, omdat het bedrijf je niet in alle redelijkheid de gelegenheid geeft een storing te melden of op te lossen.
Maar helaas heeft het bedrijf geen fatsoen om hier op te reageren.
Het enige waar binnen enkele dagen op wordt gereageerd is de stonatie van het abonnementsgeld.
Desired solution:
bevestiging van opzegging per direkt

