Complaint: te duur abbonnement

user-45623 on 31 March 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via een kaart overname heb ik canal digitaal, de kaart is geregeld door een dealer, ik wil een basis abbonnement van € 10,95 maar er is € 47,50 afgeschreven voor een topabbonnement met hd, daar weet ik zelf niets van omdat ik die kaart niet heb ingevuld. na telefonisch contact zou het geregeld worden maar er is weer € 47,50 van mijn rekening gehaald.

Desired solution:

Dat ik het basis pakket krijg voor € 10,95

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - De klacht zou opgelost zijn !!! volgens een medewerker Canal Digitaal heb ik nu een basis pakket, maar ik heb nu geen beeld meer. Er staat op mijn scherm ...kaart ongeldig ??? er werd mij ook niet verteld wat ik nu moest doen. Dus weer duur bellen ???

Message from from Klacht.nl

15 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gebleken is dat er een fout is gemaakt door de dealer bij het selecteren van het zenderpakket. Deze fout is reeds gecorrigeerd zodat u beschikt over het Basis-pakket.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of