My complaint:
Teletekst werkt slecht,pagina,s staan vaak stil of kunnen niet ingeladen worden.
Wij hebben deze decoder al vanaf het begin van de aktie die canal digital heeft gehad om over te stappen op een hd decoder. Dus ongeveer een jaar.
Je hoort wel dat er een update moet komen van de software maar dat duurt nu toch wel erg lang.
Mijn ouders die de zelfde decoder hebben (alleen een paar maanden later gekregen) hebben dezelfde problemen.
En daar betalen we dan zoveel abbonementskosten voor iedere maand voor programma’ s die niet werken. Waardeloos. Graag hierop U antwoord. gr. Fam. Jacobs
Desired solution:
Een oplossing dat teletekst weer goed werkt en een uitleg waarom het nu niet goed werkt ,want we worden nu in het ongewisse gelaten

