My complaint:
Een gratis opwaardering gedurende 2 maanden van mijn abonnement, telefonisch aangesmeerd. Kan het binnen de eerste maand per e-mail weer opzeggen, anders wordt het gecontinueerd.
Dit na 3 weken gedaan, per e-mail kan dat helemaal niet terwijl ik gewoon een inlog code heb voor “mijn canaldigitaal”, moet dus bellen: 30 minuten wachttijd!!
Was ik juist geïnformeerd geweest bij de telefonisch colportage dan had ik deze uitbreiding niet gewild
Desired solution:
half uur tarief is 30 euro, plus 30 x 0.15= 34,50 euro vergoeding

