My complaint:
Het komt vaak voor dat ik geen beeld heb en moet ik bellen en dan heb je echt een probleem 30/35 min in de wacht staan bij zo’n groot bedrijf is echt een schande.
Elke keer als ik dan mijn smartcart nummer door geeft heb ik ineens beeld??? en krijg ik het antwoord nee hoor mevr er is geen storing raar raar raar.ik heb ik mee gedaan aan een actie van ze,voetbal voor 5 euro 3 maanden zou beginnen half jan ik heb het nu pas een week.
Gewenste oplossing
eerlijkheid

