My complaint:
Oktober vorig jaar ben ik telefonisch benaderd omdat ik zeer binnenkort geen Eredivisie live meer zou kunnen ontvangen omdat deze op een andere manier zou worden uitgezonden. Als ik een jaar mijn abonnement zou bijtekenen zou ik een gratis ontvanger met kop twv € 195,- ontvangen zodat ik weer voetbal kon kijken waar ik immers al jaren voor betaal. Ontvanger en kop in goede orde ontvangen, echter kan ik daar geen programma’s mee opnemen en met mijn huidge ontvanger wel. Dat is de reden dat de ontvanger die is toegestuurd nog in de doos is. Nu inmiddels een kwartaal verder kan ik nog steeds op mijn OUDE ontvanger eredivisie live ontvangen ! Er is na inmiddels ruim een kwartaal niets veranderd. Het verlengen van mijn contract is dus met valse voorwenselen afgetrommeld ! Klachtenlijn is iets voor Youp van het Hek want zij zijn onberijkbaar of je moet veel beltegoed en geduld hebben, ook op mijn schrijven geen reactie mogen ontvangen
Gewenste oplossing
Publicatie van deze oplichting en ontbinding van mijn contract, ontvanger zal ik retourneren !

