Complaint: Vervolg op mijn eerdere klachtmelding

user-52356 on 09 June 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al eerder (juni 2011) plaatste ik deze klacht :

Op 17 mei 2011 via de webshop van canal digitaal een extra kaart en een ci-module besteld.
Het is nu bijna een maand later.
Nog steeds geen spullen gekregen en al wel meer dan 10 keer gebeld met de helpdesk.
Ik moest maar een betalingsbewijs opsturen want ik had de bestelling niet betaald werd gezegd.
Te gek voor woorden toch ?
Hoe kan je op een webshop nou iets bestellen zonder te betalen ???????
Een brief gestuurd naar postbus 444 met betalingsbewijs en het hele verhaal, en geen respons op gehad.
Vier keer een medewerker gesproken die vertelde dat het spul onderweg is en binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn.
Nu nog steeds niets gekregen.
De kortingscode van een tientje welke ik heb gebruikt is al lang weg aan telefoonkosten.

Op woensdag 8 juni 2011 ben ik in de auto gestapt om naar de afdeling van Canaldigitaal te gaan op de Jan van der Heydenstraat 38 in Hilversum.
Daar zit de club van de klantenservice op het 0900 nummer.
Ik was in alle staten en nam mij voor niet eerder te vertrekken voordat de zaak geregeld was, al zou de politie er aan te pas moeten komen.
Dan had ik ik dat geval gelijk aangifte kunnen doen van oplichting.
Gelukkig is het mij gelukt (hoewel moeilijk) op een rustige manier alles uit te leggen.
Ongeveer één uur ben ik binnen geweest en sprak met twee mensen van de klantenservice waar ik het hele verhaal aan heb uitgelegd.
Mijn bestelde spullen kreeg ik terplekke mee, en er werd ook nog toegezegd dat ik mijn telefoonkosten vergoed ga krijgen als er een gespecificeerde uitdraai overlegd wordt van mijn telefoonprovider.
Dat moet dan opgestuurd worden naar postbus 444 maar heb daar op mijn brief die ik eerder stuurde geen response gehad.
Ik hoop dus dat dit nog gaat lukken.
Zeer triest dat ik zelf zeer gestrest de rit op moet de zaken te regelen.
De klantenservice is op zijn zachtst gezegd zwaar onder de maat.
De kaart heb ik nadat deze een paar uur heeft gewerkt alweer via de activatielijn opnieuw moeten activeren omdat deze ineens niet meer werkte.
Wat een bedrijf zeg !!!!

Desired solution:

De oplossing heb ik dus nu zelf geregeld om naar het bedrijf te gaan. !!!!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of