Complaint: voor de 2e keer plaats ik me klacht

user-102728 on 07 October 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

beste cd

voor de 2e keer plaats ik me klacht over me decoder wat je geen decoder mag noemen eigenlijk,want dat ding krjijgt elke dag wel weer een nieuwe probleem er bij.
even wat problemen op een rij

-spontane init meerdere keren pd
-zappen gaat soms heel langzaam
-veel vaslopers
-spontaan in een keer een nieuwe instalatie doen

dus ik vraag u nee ik eis van jullie een goed werkend product wat klanten van cd mogen verwachten en zelfs waar we recht op hebben zo niet dan ga ik toch maar eens een keer uit zoeken of ik geen procudure kan starten en het dan maar eens een keer via de rechter laten horen.
want deze klacht is niet de eerste en op deze site staan jullie op nr 2 van de meeste klachten als dat niet genoeg zegt

Desired solution:

een nieuwe dcoder,mocht ik die niet binnen 7 dagen krijgen dan word het een rechtzaak,en de media

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Comment by poster of the complaint

13 years ago - de mail met darin het stappenplan doet het niet eens graag met spoed een betere oplossing

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Wij zetten deze klacht op afgehandeld en pakken uw vraag/vragen verder op met klachtnummer 219861.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of