My complaint:
Inmiddels al minstens 5 x gebeld waar mijn extra smartcard blijft en al minstens 5 x de belofte gekregen dat hij toegestuurd zou worden/zijn en binnen 5 dagen bij mij is. Is inmiddels ook al zeer lang geleden betaald. Nog steeds niets binnen.
Waardeloze klantenservice, beloften die keer op keer niet nagekomen worden. Fingerpointing naar andere afdeling etc etc.
Nog nooit zoiets structureel slechts meegemaakt.
Gewenste oplossing
levering kaart binnen 2 dagen en ter compensatie kostenloos gebruik van Canaldigitaal tot einde contract

