My complaint:
na vele malen bellen geen beeld, vele malen geheractiveerd en zenders ingeladen.
krijg steeds meer opmerkingen over de dealer, maar ik ben klant bij canaldigitaal.
nu moet ik weer een andere ontvanger hebben omdat zoals het altijd heeft gewerkt nu ineens weer is veranderd.
ik word hier vreselijk moe van, continu bellen en dan ook naar een duur telefoonnummer, je kunt de kosten declareren wordt er gezegd, maar wat schiet ik er mee op, helemaal niets, ik wil televisie kijken en niet om de haverklap worden geconfronteerd met veranderingen die mij als klant weer geld kosten.
Desired solution:
ik wil gewoon een ontvangers die werken zodat ik weer op twee televisies kan blijven kijken.

