My complaint:
Naar annleiding dat ze zomaar meer geld van je rekening afschrijven dan wat er is afgesproken of wel de hoogte van je abbo wat dus niet klopt omdat achteraf bleek dat ze zomaar 2 maal feb 2011 hadden afgeschreven en dit niet de eerste keer was gebeurd hebben wij besloten om de automatische incasso in te trekken en hebben we in overleg met onze bank canaldigitaal laten blokeren, we hebben netjes een brief gehad dat we nu 6 maanden vooruit moeten betalen per acceptgiro okè. maar als u denkt dat je en acceptgiro of een rekening van ze krijgt nou vergeet het maar NEE dus… Wij krijgen alleen maar brieven dat ze het bedrag van 194.40 voor deze 6 maanden niet kunnen afschrijven en dat ze het nomaals gaan proberen.
ik heb een paar maal gebeld maar ze zijn gewoon te dom stom of wel begrijpen zelf niet waar ze mee bezig zijn.. ik heb geen zin meer om hier nog wat aan te doen nu krijgen we brieven dat we toestemming hebben gegeven om het toch van onze rekening afteschrijven en begind het weer van voor afaan maar dit is lariekoek ik heb telkens in het telefoon gesprek aangegeven op een acceptgiro met rekening te willen ontvangen en deze dan ook netjes te willen betalen.. maar nu heb ik een brief gehad waar in staat dat ik word afgesloten en 16 euro afsluit kosten moet betalen als ik niet voor 16 mei 2011 betaal, nou jullie sluiten maar lekker af ben er kla mee ik blijf niet bedelen om netjes een rekening met acceptgiro te krijgen, jullie zouden beter mensen in dienst kunnen nemen die weten waar ze mee bezig zijn dan deze popekast gedoe….
Desired solution:
nou voor mij hoeft het eigelijk niet meer laten ze me maar afsluiten. het is hun fout ik heb genoeg gevraagt om een rekening met een acceptgiro en dit is ook regelmatig belooft door klantentrut maar krijg alleen maar brieven waar ze het weer hebben geprobeerd afteschrijven...

