Heden morgen 15 jan 2011 ten 08.30 uur een melding gemaakt dat ik geen krant heb ontvangen volgens U mail zou hij worden na bezorgd het is nu helaas 17.00 uur en deze invalide heeft nog geen TELEGRAAF ontvangen... Read more
niet bezorgd al een paar keer nietGewenste oplossingalsnog het blad en krant van fagelopen vrijdag bezorgen Read more
Al WEKEN wordt de krant of helemaal NIET bezorgd of te LAAT (soms wel meer dan een uur). Nabezorging vindt al helemaal niet plaats (o.a. de 13de januari) of zelden binnen een redelijke tijd!
Op eerdere meldingen wordt is NIET... Read more
De Telegraaf tot en met nu, al 2x bezorgd Gewenste oplossingbonnen om in de winkel af te halen of verrekening met betaling tot einde ab.171817559 Read more
op 11 januari 2011 werd de krant net bezorgt maar ook niet na bezorgt.Gewenste oplossingverrekeing dus na afloop abonnement nog 1 dag langer de krant bezorgt krijgen. Read more
Geachte hr/mw, vanmorgen d.d.14-01-2011 werd ik fysiek door één van uw bezorgers bedreigd. Ik stond met mijn motor op het trottoir op het punt weg te rijden. Uw bezorger reed met opzet tegen mijn motor aan, voor alle duidelijkheid:... Read more
Deze mail heb ik 14 december verstuurd.
Nog steeds geen reactie, wel al 2 aanmaningen
De enigste reactie:dit bericht is doorgestuurd naar afdeling"ernstige klachten "
beste telegraaf ,
Ik heb gisteren telefonisch een klacht ingediend bij de telegraaf , maar
werd van de... Read more
Vandaag 13 jan. krant niet bezorgdGewenste oplossingAlsnog heden de krant bezorgen Read more
al vanaf 2 januari geen krant .
alleen gisteren na bezorgdGewenste oplossingdat alle kranten die ik niet gekregen heb van de rekening worden afgehaald Read more
Al 2 weken geen krant!!!!Elke dag een klacht ingedient.Schijnen [problemen te zijn met het distributie kantoor in Spijkenisse.Onbegrijpelijk dat hier geen oplossing voor gevonden word na zo'n lange tijd!!Gewenste oplossingGeld terug van niet ontvangen kranten , en direkt weer... Read more