gebeurt bijna dagelijks dat de krant op het verkeerde adres bezorgt wordt. staat geabonneerd op nr. 7 en wordt bij 7a bezorgt. Gewenste oplossinggraag actie naar bezorger toe zodat hij morgen de krant wel goed bezorgt Read more
al 3 dagen geen krant ontvangenGewenste oplossing3 dgn restitutie en morgen 20-01-2011 graag weer een krant. Read more
In December ben ik telefonisch benaderd of ik de telegraaf 8 weken wil proberen voor de prijs van 8x maal de zaterdagkrant leuk aanbod ik ging er ook op in vervolgens krijg ik een brief met acceptgiro met een... Read more
Te laat bezorgen van de krant (al bijna drie weken) en na diverse meldingen geen reactie van de Telegraaf. Doen diverse beloftes maar komen deze tot op heden niet na. Heb ook al een stuk of tien kranten in... Read more
Het is de afgelopen jaren met bezorging van de telegraaf redelijk goed gegaan. Tot op heden. Omdat ik vroeg de deur uit ga, half zeven, was ik tevreden met het tijdstip dat de krant werd bezorgd tussen vijf uur... Read more
De krant niet ontvangenGewenste oplossingvandaag nog bezorgen Read more
Ook ik heb een klacht over DE TELEGRAAF.
Enige tijd geleden - voorjaar 2010 - heb ik via straatverkoop een halfjaarabonnement afgesloten, waarbij je kon kiezen uit twee DVD's.
Leuk! - denk je in eerste instantie, totdat blijkt, dat je een... Read more
De aanbieding was een maand voor ruim 16 euro. Krant beviel mij slecht, dus ik heb meteen weer opgezegd. Nu zegt men mij dat ik er voor een jaar aan vast zit. Ik wil die krant niet meer en... Read more
Na de periode van sneeuw en ijs, willen we de krant weer graag in de huisbrievenbus!!
Gewenste oplossingAls de krant in de huisbrievenbus wordt bezorgd. Read more
Sinds het nieuwe jaar ontvangen wij de telegraaf waarop wij meer dan 20 jaar geabonneerd zijn geregeld (vrijwel om de andere dag) niet. Als wij dit telefonisch voor 9 uur doorgeven meld het automatische antwoord dat er een nabezorging... Read more