My complaint:
Het is de afgelopen jaren met bezorging van de telegraaf redelijk goed gegaan. Tot op heden. Omdat ik vroeg de deur uit ga, half zeven, was ik tevreden met het tijdstip dat de krant werd bezorgd tussen vijf uur en kwart over vijf. Voor mij ruimschoots voldoende tijd om de telegraaf te lezen. Sinds afgelopen maandag en vandaag wordt de telegraaf in mijn situatie te laat bezorgd.
Gewenste oplossing
Een gesprek aangaan met desbetreffende bezorger en erop wijzen dat de Telegraaf op tijd dient te worden bezorgd. Nu heb ik al reeds tweemaal de Telegraaf moeten kopen elders onderweg, terwijl ik een Telegraaf jaarabonnement heb. Ik ben van mening dat dit niet de bedoeling is.

