Complaint: De Telegraaf

user-36273 on 17 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na de periode van sneeuw en ijs, willen we de krant weer graag in de huisbrievenbus!!

Gewenste oplossing

Als de krant in de huisbrievenbus wordt bezorgd.

All complaints of