Diverse malen gebeld. Krant ligt op straat, terwijl 10 meter verder een postbox is.
dit is dus de manier van de telegraaf om met 53 jarige abonnee om te gaan. Denk er sterk over abonnement op te zeggen.Gewenste oplossingHeel eenvoudig,... Read more
We hebben vandaag geen krant ontvangenGewenste oplossingAls de krant alsnog bezorgt word Read more
Er is nu al 4 keer de krant niet bezorgd.
1 maal in december en 3 maal in januari.
Steeds gebeld , met toezegging de krant wordt om 14.00 uur bezorgd.
Dat is nog niet 1x gebeurd.Dat is hoogst ergelijk.De laatste keer... Read more
mijn telegraaf is hedenmorgen niet bezorgdGewenste oplossings.v.p. zo snel mogelijk nabezorgen Read more
wij hebben het bonnen systeem van de telegraaf
Op 27 December 2010 is er het half jaarlijkse bedrag af
geschreven van de bank rek. tot op heden nog geen bonnen
ontvangen. diverse malen gebeld met Dhr.X maar nog niets ontvangen graag bericht... Read more
In juni 2010 sloot ik op de braderie hier in het dorp een abonnement af voor de Telegraaf voor 3 maanden. De verkoper vertelde mij dat het abonnement automatisch af zou lopen. Wat schetste dan ook mijn verbazing toen... Read more
Vandaag 24-01-2011 weer geen Telegraaf ontvangen terwijl ik een abonnement heb.
Op de volgende data is de krant ook niet bezorgd. Dit heb ik elke keer telefonisch door gegeven.
Krant niet bezorgd op: 6, 13, 14, 16, 17, 18, 22, 23,... Read more
vrijdag is de bijlage blad vrouw er niet bij bezorgdGewenste oplossingom geen klachten meer te hebben Read more
Ik heb een proefabbonement afgesloten voor 3 maanden. Dit contract zou 23-09-2010 ingaan. Ik heb echter vorig jaar nooit een krant ontvangen. ik heb daar ook twee keer over gebeld met de telegraaf. Nu krijg ik facturen, herinneringen en... Read more
Via straatverkoop dacht ik schoonmama te verrassen met een abonnement. Alles keurig genoteerd. Blijken ze de acceptgiro naar mijn schoonouders gestuurd te hebben. Dus gebeld en uitgelegd dat het toch niet zo moeilijk kan zijn de acceptgiro naar mij... Read more