Complaint: Schandelijke praktijken telegraaf

user-37471 on 24 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben het bonnen systeem van de telegraaf
Op 27 December 2010 is er het half jaarlijkse bedrag af
geschreven van de bank rek. tot op heden nog geen bonnen
ontvangen. diverse malen gebeld met Dhr.X maar nog niets ontvangen graag bericht van u.

Gewenste oplossing

Bonnen zsm sturen of geld terug storten

All complaints of