My complaint:
wij hebben het bonnen systeem van de telegraaf
Op 27 December 2010 is er het half jaarlijkse bedrag af
geschreven van de bank rek. tot op heden nog geen bonnen
ontvangen. diverse malen gebeld met Dhr.X maar nog niets ontvangen graag bericht van u.
Gewenste oplossing
Bonnen zsm sturen of geld terug storten

